Bebeimgeliyor Merhaba kizlar acibadem bursa da dogum yapan var mi? Ozellikle pandemi donemi nasillar hemsireler ebeler onlemler.Doguma eslerimiz girebilcek mi? Tecrube eden paylasirsa sevinirim..
zel-12 Ben pembe mavide dogum yapacagim covidtten dolayi insan kararsiz kaliyor ama hemsire bebek bakimininncok guzel oldugunu orada dogum.yapan arkadaslarim soylemisti
Sedaabdullah zel-12 fiyat konustunuzmu acaba bende pembemavi ye gidiyorum daha sormadım doğumla ilgili bişi