sabirsizanne111 40+1 haftalığız kızkar oğlumun kilosu 3800 olmul bugğn kontroke gittim doktor yarın gel hocayla görğşelim iri bebek sezeryan olabikirsin dedi başına gelen varmı 3800 normal doğmazmı beklemeye gerek carmı kafam çok karıştı
momsboys sabirsizanne111 benim ilk oglum 3700 normal dogdu neden doğmasın tabi çatı müsaitse. benimde 37+3 te 3150 gramdı acaba yarın kilosu kaç olacak 38+6 oldum
Eymenkuzusu sabirsizanne111 canim benim bebegimde ultrasonda 4200 gozukuuordu iri bebek dediler ama normal dogum yaptim 3800 kilo dogdu.
sabirsizanne111 Semraysn kilosu fazla iri bebek dediler riske atmayalım dediler ama 4 kilodan sonrası sezeryan olmuyormu
_Evlatcennetkokusu_ Bende 4 kilo ve üzeri bebekleri diye biliyorum ama belki doktorun riske atmak istemiyordur
Ebrar3435 sabirsizanne111 benimde kızım 38+5de 3,750 gramdi şuan 39+1olduk doğuma kadar kaç olur bilmiyorum inşallah normal olur hersey yolunda gider bu gidişle benimkide kilolu doğacak sanırım Allah hepimizi bi ayazda kurtarsın 🙏🙏👼
Beyzali sabirsizanne111 benden sana tavsiye sezaryen ol gec bekleme ile farketmeden mekonyum yiyen bebekler oluyor çünkü tez zamanda sağlıcakla kucağınıza alın insallah