babygirlmommy Merhaba hanımlar. Reglim 2 gün gecikti elimde gebelik testi olmadığı için bu saatte ovülasyon testiyle denedim denemeden önce de çok su kahve vs içmiştim ona rağmen iki çizgi aynı renk çıktı. Sizce gebelik var mıdır?
Nehir-Poyraz babygirlmommy olabilir ama kesin diye bişey yok o hormon normaldede vücudumuzda olan bi hormon yarın test al dene yada kan ver bence ikilemde kalmaktansa
Elbet-birgun-kavusacagiz babygirlmommy ayni yada daha koyu ciktiysa gebelik olabilir ama yinede bi gebelik yapin ilk firsatta
babygirlmommy Nehir-Poyraz biraz daha bekliyim demiştim ama böyle beklemek daha zormuş sürekli aklımda, haklısınız
Deniz59 babygirlmommy baya koyu çıkmış gebelik olabilir benden böyle öğrendim yarın test al kesinleştir hayırlısı olsun inşallah ☺️
Nehir-Poyraz babygirlmommy tahmin edebiliyorum hepimiz öyleyiz sabırsızlanıyoruz ama ovulasyon testi insanı yanıltabiliyo o yüzden bence yarın diğerinden alıp yapmanız yada kan vermeniz bence 🥰🥰 inşallah olumlu sonuç alırsınız güzel haberinizi alırız♥️