Sulearas oluyor canım sıkıntı etme bende de enfeksiyon vardı doktorum ılac bile yazmadı bol bol su iç dedi herhangı bir sorunda olmadı gebelıkte ıdrar yolu enfeksiyonu çok sık olan bsey benımki düşük değerdi sanırım o yüzden bol su ıc dedı sen doktoruna sor ılac verır geçer ama olan şeyler kafana takma