Merveysel15 30.haftadayiz karnımın alt kısmından kasıklarıma kadar ağrı oluyor ve geçmiyor bebegin hareketlerinde bir problem yok hissedebiliyorum hareketlerini doktoruma yarın gideceğim böyle bir durumla karşılaşan varmı normal midir bu durum?
Cennet-polat Merveysel15 benimde öyle 30+2 yarın kontrolüm var bı değişik kasılma ve ağrı var normal mi acaba yarın sabah gidicegim için üstünde durmadım hareketleri aynı normal bizimde
FatmanurAyz Merveysel15 ewt canım bizde 30 haftalıgız alt bolgemde sızlama oluuor ara ara agrı olıyor başı asagı döndüğü ıcın olablr bizimki öyleymiş yani normal yınede doktorunla görüş tabıkı
Ozge0200 Merveysel15 ay benimde aynı ya bende 30 haftalığım bazen öyle şiddetli oluyorki adım atamıyorum
Merveysel15 Cennet-polat ben iki gün önce acile gittim doktor nst çekti bisey çıkmadı ultrasonda da bebek normaldi ama ağrı halen geçmedi kontrolüme daha var ama daha fazla bekleyemeyeceğim kendi doktoruma gideceğim çünkü dayanılacak gibi değil yürüyemiyorum ağrıdan.
Merveysel15 FatmanurAyz kötü bisey olmasında sağlıkla kucağımıza alalım her an bisey olacak yada erken doğum olacak gibi korkuyorum.
Cennet-polat Merveysel15 benim yureyemicek kadr değil ama böyle geceleri faln da rahatsız ediyor rahat uyku uyumuyorum
Merveysel15 Ozge0200 al bizden de o kadar doktor son zamanlar yürüyüş yap diyor ama o kadar ağrıyor ki lavaboya zor gidiyorum kaldı ki yürüyüş yapmak.
FatmanurAyz Merveysel15 inşallaj saglıcakla zamanında gelirler bende de oluyor o korku ama allahın ıznıyle bsy olmaz