ogrencianne35 8 günlük bebegimle hastaneye yattik bu gece sarılığı yüksek olduğu için sizlerinde bebeklerinden sarılık geçiren oldu mu nasıl ilerledi süreç kaç gün hastanede yattınız bu arada değerimiz 17.8
Dilekcnkn ogrencianne35 bizde ikinci oğlumda doğumdan sonra eve geldiğimizin ertesi günü gittik hem yarım kilo kaybetmişti hemde sarılığı fazlaydı 5 yıl oldu ne kadardı bilmiyorum ama yatış verdiler 4-5 gün yattı çıktı çok şükür . İnşallah senin bebeğinde bir an önce sağlıkla çıkar canım
ogrencianne35 Dilekcnkn inşallah bugün kilosuna bakıldı p tesi ye göre kilo almıştı ama sarılık düşmemişti inşallah düşer