Mervekels pazartesi randevum vardı doktrum haftaya pazartesi günü 40 haftayı dolduruyosun eğer o güne kadar doğmazsa yatışını yapalım suni sancı ile doğumunu destekleyebiliriz dedi. Ama istemezsen de 1 hafta daha bekleriz ama bu sefer de bebeğin kalp atışlarında fln sıkıntı olabiliyor gününü dolduran gebelikte, onun için gün aşırı gelip nstye bağlanman gerekir dedi. Ben galiba pazartesi günü suni alcam 🙄