Selmakrkrt Hanımlar merhaba, Kan uyuşmazlığı iğnesi için sıra bulamadım en erken buldugum sıra 29.haftaya denk geliyor nasıl yapıcam bilmiyorum 29.haftada iğnemi olsam olur mu
betlkrkmaz Selmakrkrt benim de vardı kan uyuşmazlığım 6 haftalıkken kanamam oldu hastaneye gittim düşük olacaktı kalçamdan kan uyuşmazlık iğnesini yaptılar serum verdiler çok şükür düşük tekliler kalmadı