Simsim5 Kızlar hangi göğüs pompasını tercih ettiniz gerekli mi gereksiz mi emin olamıyorum elimde kuzeniminki var ama parçaları eskimiş durumda parçalarını almaya kalksam 300₺ onun yerine yenisi almayı düşünüyorum sizce hangi marka alınmalı ?
Eylulunannesi-2 Simsim5 cnm ebe bna bi tane bulunsun ne olur ne olmz dedi ben wee nin manuel ini aldm hem uygun hem kullanslı görunuyor. İstersen bekle sütüne göre elektrkli ya da manuel alırsn. Vakti olmayan anneler için elektrkli cok ii
Escyln Simsim5 baby plus çift elektrikli göğüs pompası aldım çekimi güzel hem çift olması hem de fiyatı uygun olması cok iyi
Simsim5 Çok kararsız kaldım bende yani belki ihtiyaç duymayacağım ama nolur nolmaz bulunsun istiyorum
ecem-21 Simsim5 mochi maunel olanıda çok beğenen anne var kararsız kaldıysanız ama elektrikli olanlar daha iyi diyen annede çok
219Eyll Simsim5 ben kiwi marka aldım çok kullanışlı çekiş gücü felan çok güzel .daha önce manuel olanlardan kullandım ama insanı bayaa yoruyo onlar bu elektrikli olduğu için otomatik kendisi çekiyo .biberonu felanda çok güzel tavsiye ederim
hunilianne Simsim5 arada bime uyguna geliyor denk gelirse ordan alın bence. Çok paralar vermeye gerek yok göğüs pompasına yaa uzun süreli bi hitiyaç değil sonuçta. Bazı markaları görüyorum aşırı pahalı neler neler alınır o parayla fuzuli masraf
219Eyll Simsim5 bence gerekli ilk doğumumda sütüm çoktu kızımda az az emdiği için göğüslerim doluyodu şişiyodu çok canım yanıyordu sağıp dökmek zorunda kalıyodum bilmiyodum o zamanlar dolapta saklanabildiğini .bu sefer elektrikli göğüs pompası ve süt saklama torbası aldım eğer sütüm fazla olursa sağıp dolaba koymayı düşünüyorum