Merhaba sevgili anneler dün sancıyla hastaneye gittim 1 parmak açıklık vardı yatışım yapıldı sabahına taburcu oldum sabah alttan muayene ettiler gitmeden eve gelince üç kez bitter çikolata renginde akıntım oldu hastanede de hafif pembemsi gelmişti sizce bu nişan mı? Lekelenme bu kadar üzün sürer mi sümüksü ve siyaha benziyor rengi bel ağrım kasık ağrım ve vajinamda aşırı baskı hissediyorum 39+2 haftalığım bu arada