Saraaa 3 sebepden olur dedi şekerden,sebepsiz yere,bebekden kaynaklı internettende kötü şeyler yazıyo çok evham yapdım😒bende yediklerimiz şeylerde etkiliyomuş şu fazlalıgını diyete başlıcam ben inşallah düzelir saglıcakla alalım bebeklerimizi 🙏🙏🙏inşallah kucagımıza