Kızlar dün sabahtan beri bebeğim yok denecek kadar az hareket ediyor öyle tekmesi filan yok birde beyaz akıntı çok coğaldı. Sabahleyin idrarumı kaçırdım zannettim. Bi baktım camaşırım beyaz akıntıyla ıslanmış. Birkaç gündür bötle birde dün hastaneye gittim muayene olmaya nstde de hareketleri çok azdı. Bebeğin hareket lerini kontrol et dedi doktorum o kadar. Ne yapmalıyım sizce sizinde başınıza böyle bişey geldimi.?