Hayırlı akşamlar. 37+5 günlüğüm. Bu hafta çok karnimda sertlesme oluyor, Bebek sol tarafımda toplanıyor, ve gaz sancısı gibi sancı oluyor, 30 saniye kadar. Bugün çok sık olmaya başladı, Doğum kasılmaları mı bunlar acaba?
Pazartesi gittim doktora en son. Nst de sancı çıkmadı, çatı muayenesi de oldum, açılma yoktu.
Not:Bu arada çatı muayenesinden hiiiç korkmayın, çok rahat geçti. Sadece kendinizi kasmayın, hissetmeyeceksiniz bile, anlık bi şey ne olduğunu anlamiyo bile insan.