minikserce00 Kızlar 39+5 olduk 3 gündur yoğun kokusuz yeşil bı akıntı geliyor islaniyorum sanki çok yoğun geliyor acaba idrar yolu enfeksiyonu mu yoksa doğum belirtisi mi
Dilekcnkn minikserce00 Genelde yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi oluyor canım yinede en iyisini doktorun bilir 🤷♀️
Srnykp1904 minikserce00 mantar enfeksiyonu o bndede vardı doktor mantar enfeksiyonu dedi fiitl krem verdi
esraoyku17 minikserce00 doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum. Enfeksiyondur hemen doktorunuza görünün bence
Mucizepamugum minikserce00 bende bu akıntı gebeligimin basindan beri var hic gecmedi idrar temiz cikiyo kanim temiz doktor kokusuz olmadigi surece normal dedi kokulu olursa kork dedi senin gunun gelmis artik bi acile git bakilsin suyun berraksa normaldir degilse pisligini yapmistir belki
Elfsndkl Canım acile git hemen farklı renkteyse seni korkutmak istemiyorum âmâ bebek kendi kakasını yersede farklı renkte gelebiliyormuş akıntı
minikserce00 Srnykp1904 bende de fitil var içinde iki tane olan doktor vermişti acaba onu mu kullansam 🤦
Dilekcnkn minikserce00 Aynen bencede ara yani sonuçta günlerindesin takip edilmende fayda var ☺️Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ☺️
GlgnOlgn minikserce00 fitil doğumu başlatabilir yeşil akıntı iyi değil diye biliyorum sakın vakit kaybetme artık bu haftalarda doktor a sormadanda birşey kullanma bence
Suleasyaa minikserce00 evet canim arkadasimdan gelmeye başlamıştı. Doktora gitti doktor kakasini yapmis dedi 40.haftasinda idi suni sanci ile dogumunu başlattılar. Bebeğin kakasını yutma ihtimali olabiliyormuş çünkü