Canan_erdgn Merhaba kızlar. Bugun kontrolüm vardı 6+1 haftalık hamileyim yalnız kese 6 mm çıktı ve içi boş. Bu haftalarda normal mi? 6 haftalıkken kesesi boş olan oldu mu ?
Canan_erdgn Deniz59 6 haftalıkken boş muydu canım seninde ? İki ayrı doktora gittim iki yerde de boştu. Vajinal ultrason yapıldı 😞
oykumm_1233 o haftalarda sadece kese göruynuyor bende 5 haftada gitmıstım kese görduk sadece bugun artık 7+4 oldum kontrolüm vardı hem bebegi hem kalp atışı gördüm 🌸 umarım sizde en kısa zamanda bebegınızı görürsunuz