Bende özele gidip devlette yaptırdım çünkü gittiğim hastanede detaylı ultrason içim uyumlu cihaz yok , devlette önce kadın Doğuma gidip yeşil alan açtırıyorsunuz sonra tekrar 182 den perinatoloji diye geçiyor randevu alıyorsunuz sıra almak biraz zor Van’da ikamet ediyorum bu arada