Ugurhilal depsizoo 31 de başladı benimde tuz da tüketmiyorum bol su da içerim hep ama olacak işte 37 numara ayaklarım oldu 40 😂
10Seher10 depsizoo kontrol edilmemiş olabilir genellikle ödem şikayeti olanlara bu tahlili istiyorlar doktorunuzla görüşürseniz daha detaylı bilgi verecektir 😊
Pelinbyrktrlr depsizoo Hain ödem😩32.haftada başladı ellerimde var alyansım olmuyor ama ayaklarımda o kadar yok ayakkabılarımı rahat giyebiliyorum hala, 😃
ysmn_1506 Mom789 acaba neden öyle ya benimde gün içinde şişme yok sadece çok yürünce yada ayaklarımı aşağı sarkıtıp oturunca hafif şişiyo amasadece sağ taraf
Mom789 ysmn_1506 onu bende anlamadım cidden ama bu sag tarafta bisey var cidden eger gun içinde oglen 2 kere 1er saat yatarsam iniyor rahatlıyor
ysmn_1506 Mom789 onu doktora sormak lazım peki UYURKEN ELLERİ UYUŞAN VAR MI? BEN ANLIK ELLERİMİN UYUŞMASINW UYANIYORUM. DAHA SONRA HEMEN GEÇİYOR.
Bett_blog depsizoo bendede ödem çok hemen olultu tuz tüketmesemde yürüsemde fayda etmiyor şeker tansiyon vs de yok Tek çare oturup ayaklarımı yukarı uzatmak anca öyle ödemim iniyor
Mavis40 depsizoo smdılk yok ilerde olur mu blmyrm 36 ya grcm yarn ama cok su ıcyrm ve cok yuruyus yapyrm..
Yumurcakk 18 gündür yataktayım belde sinir sıkışmasından, sadece cok hafıf bacaklarımda var başkada olmadı şükür olurmu bilmıom 35+5