fenci_anne zeynepemiromer hiç bilmiyorum canım ama sağlık ocağına git hemen aşıyı onlar yapıyor çünkü
kelebegimm07 zeynepemiromer direk git vurul onlar senin takibini yapıyorlar birşey olmaz doktoruma sordum ilk vurulcagimda vurul tabi hepsini ihmal etme dedi birdaha sormadım zaten ebede takibini yapıyor saglikocaginda
fenci_anne zeynepemiromer hayır doktora soramana gerek yok yani benim doktorum aşı işleri ile sağlık ocağı ilgileniyor dedi ,
Portakalgeliyor kelebegimm07 Allaha şükür maşallah diyelim ilkinde vurduğunda sızı oldu yarım saat sonra hiç bişey yoktu ikincisi de hiç bişey olmadı bence vucud ile ilgili …