Kızlar bu ayın 14ünde gebelik testi yaptım sanki bi çizgi daha görür gibi oldum ama yani hic hic belli değildi zar zor gördüm ya da gördüğümü sandım,herneyse. Kan verdim 0,100 çıktı sonuç yani negatif. Sonra dedim kesin yok. Dün adet günümdü olmadım bebek istiyrz bu arada bende pko var. Bugün bi test daha yapayım dedim onda çok net ikinci çizgi çıktı yani gözle görülür bi sekilde. Anlamadım bu nas oluyo daha 3 gün oldu kan vereli. Sizce tekrar kan vermeli miyim.