Kızlar merhaba dün sarıyer hamidiye etfale gittim kafamda kurup duruyodum çünlü randevum yoktu eşimle beraber bi şansımızı deneyelim dedik doktorla konuştuk biraz mırın kırın etti ama sonunda muayene etti çok şükür geeiden gelme gibi bi surumumuz yokmuş herşey gayet iyiymiş ve bebek haftasında ilerliyomuş baş çevresinden plasentasına kadar ölçtü suyun gayet iyi dedi içim rahatladı ama diğer doktorada hakkımı helal etmiyorum kul hakkı olsun sizinledd bu haberi paylaşmak istedim 🤭