Afrartis Öyle gerçekten yaşayan bilir 🙈 Ya gerçekten mi güzel bir tesadüf oldu 🌸Bence en güzelini yapmışsın bolca dinlenme fırsatın olmuş ne güzel. Ben de uzaktan eğitim diye idare ediyordum. Son dk okulları açtılar idari izne çıktım, ders saatim azaldı ama yine ekran başındayım malesef. Dersler bitse de rahat rahat uyusam diye şafak sayar oldum resmen 😅 Masa başında otur otur ne bel kaldı ne popo doğuma kadar yatcam valla 😁