momkubra Arkadaşlar bebek doğdu ama solunumunda sıkıntı varmış ve hipotermili doğmuş o yüzden başka hastaneye sevk ediyolar.Bu durumu yaşayan var mı lütfen bilgisi olan yazabilir mi