Babyisot Bu bebek arabasini kullanan var mı önerir misiniz ? Canlı görme imkanim olmadı görenlerin düşünceleri neler 3500 TL civarı bir fiyatı var aynı özelliklere sahip daha uygunu bulunabilir mi kafamda bir çok soru yardım lütfen
Nurtrky Babyisot bugün aldım kalitesi duruşu sürüşü çok güzel tabi daha kullanmadm ama kumaş kalitesi çok iyi baby mall dan aldm 3500 e
Nurtrky Babyisot puseti çok hafif yok gibi yani araba biraz ağır ama diğer travel sistemlerden fazla değil aslında standrt ağırlk pierre cardinin vardı çok hafif ama beğenemdm görüntü ve kalitesini
Babyisot Nurtrky casual jazz modeli var ona bakmıştım ama tente kısmında tereddüt ettim bir de Kraft lima ama sanki kanz iclerinde daha iyi gibi duruyor iki tarafa donukken kapanma olayı falan cazip geldi açıkçası
Nurtrky Babyisot tente kalitesi iyi bendeki ilk olay o aslında başka baktmlarm astar gibi bez gibiydi bu öyle değil evet kapamasıda gayet avantaj iki taraflı