Klbkmmm ben mama vermeyin demedim ki bunu nerden çıkardınız ? Benimde 3 gün sütüm gelmedi mama ile besledik lakin hata edip biberon verdiğimiz için meme reddi yaşadık ki biberona alışmış bi bebek meme reddi yapıyor mamaya değil biberona karşıyım şırınga var eds yöntemi var hiç olmadı kaşıkla BİLe veriliyor anlatmak istediğim şey buydu ha sütü olmaz hiç gelmez tamam ama işk günlerden süt yok diye mamayı biberonla vermeyi doğru bulmuyorum