34+4 deyim haraketler gün geçtikçe azalabiliyor bebek büyüdüğü için hareket edicek yeri azalıyormuş benimde 30. Haftalara göre azaldı hareketleri ama yine çok fazla hareketsiz kaldığını düşünüyorsan doktoruna sormanı tavsiye ederim benim doktorum normal korkulcak bişey yok demişti :)