Ebru67 14 haftalık hamileyim idrarın enfeksiyon cikti 2 haftadır gecmedi bugun antibiyotik yazdı onunla gecermi?
Babymoomy Ebru67 evet geçer canım 1hafta içinde ağrımda gitti yanma da gitti çok utandım korktum doktora söylemeye keske başta söyleseydim dedim
Ayseyavuz Ebru67 bnde 14 haftalgm dün kontrole gttm banada enfeksiyon var dedi ama antbytk yazmadı bol su iç kendini temiz tut dedi
feyzaa34 Ebru67 geçer bendede 14. Haftalarda çok fena azmıştı ağrıdan duramıyordum o derece intim jel kullandım sebamed marka düzeldi
Aysobaciniz Ebru67 valla canım ne serumlar ne antibiyotikler içtim ama yine tekrarldı kokah kolay geçmiyor maalesef
Ebru67 Ayseyavuz benmki hic gecmedi 2 haftadir bugunde yine bakti hala var oyuzden yazdı agrim oluyor
Biranne2121 Ebru67 kızlar yanma olduğu zaman cipro diye bi hap var o kadar mucize bişeyki iki tane içiyorum diğer güne hiçbişe kalmıyor aklınızda bulunsun
Sedasmsk Ebru67 29 haftaligim basindan beri bende de var ne kullandiysam geçmiyo hala da kullanıyorum su fazla icmen gerek tek çözüm bu bi ara aşırı ictim azalma olmustu ama mide artık almiyo suyu
Ebru67 Serpiltsn bana 2 hafta once onu verdi ama onunla gecmedi bugun yeniden bakti gecmemis antibiyotik yazdı oyuzden
Haticeey Arkadaşlar bende 4 aylık hamileyim idrara çok sık çıkıyorum niye öyle oluyor bilgisi olan var mı
Hossada Hilalyy sabun sürmenin oranın doğal nem dengesini bozduğunu söylüyor doktorlar o yüzden hiç sabun kullanmayı önermiyorlar. Özel intim temizleme jelleri var nem dengesini koruyan.