Miumiu bizim de var iğneyi kanama dolayısıyla 2-3 hafta erken yapmıştık geçen hafta süresi de doldu o yüzden endişelenip sormuştum, doktorum sorun olacağını sanmıyorum dedi ve pek üstünde durmadı doğrusu. Normalde detaylı anlatır, pek üstünde durmayınca bende internetin gazına geldiğime karar vermiştim 🍀 pazartesi doğumum var şu sıralar tekrar aklıma gelip duruyor okuduklarım benim de, umarım sorun olmadan atlatırız hepimiz 💗