Emineyldzlrr 27 haftalık hamileyim aşırı sırt ağrısı ve kaburga ağrısı çekiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz?🤷♀️
BusraUras Emineyldzlrr doktorunuza danışın belki vitamin eksikliğinden kaynaklanıyordur. Ya da gün içinde çok yoruyorsunuzdur kendinizi. Dinlenmeye çalışın.
atlasinannesii Emineyldzlrr ben gittim Allah belamı verdi inşallah senin p kadar ciddi bi şeyin yoktur
Sevgiliilknur Emineyldzlrr Merhaba kaburga agrısına doktorum sırtını ve kaburga yerini her zaman yada agrı olustukca yastıkla destekle ve aktardan at kestanesi kremi alıp kullanabilirsin dedi. Bende hep onu kullanıyorum. Yarın 33. Haftaya gircez hala agrılarım devam ediyor 5 aydan beri.
BusraUras Emineyldzlrr o zaman deatek yastık alın hamile yastığı gibi belki işe yarar. Yattığınız yataktanda kaynaklı olabilir.
Nurtrky Emineyldzlrr bana iyi geldi cidden bende post açmştm önerdiler hemen aldm o gün yok şuan hiç ağrm
Sevgiliilknur Emineyldzlrr Ben kullandım bitti. 500 ml sıparıs verdım trendyoldan geldi kullanmaya basladım yine. Mutlaka dene gidecek agrın
atlasinannesii Emineyldzlrr çok uzun hikaye ama ben 35 haftaligim o yüzden sen özelde isen takipli olduğun doktorla irtibata geç acile başvurma
ErsiNuray Emineyldzlrr bnde dr gotmistm.eve hepsimden beri sırtım agryor boynunmdan ta arsalara kadar. 33 haftamdaym. Ilk.kizimda sırt ayrandan sanci var diye yatrmslardi bugun iyi geçti konrtol o yuzden gitmek istemyorm bi yere artik. Ama.ayakta duramyorm
Dlr__ Bendede aynı sorun var 29 haftalığım. Hastanede gozlem altındayım malesef. Hic durulacak gibi değildi agrım, aynı zamanda kusmamda vardı. Serumlarla düzeldim cok sukur