Kızlar selam 9. Haftadayım yana yakıla doktor arıyorum ama devlette. Özel hastanedeki dogum ücretleri cok pahalı 9 bin 10 bin ortalama kara borsa resmen. O yüzden bizde rotayı devlet hastanesine çevirdik . Ama bir türlü hangi doktor hangi hastane bulamıyorum. İyice strese girdim. Önerilerinize açığım 💕💕