Hiç krem filan kullanmayın , anlatıldığı kadar öyle acıyan bişey yok ortada, zaten kısım kısım yapılıyor sen onun acısnı bile hissetmiyorsun . Yanında pudra götür ağda yapan döksün .
Dayanılmayacak kadar değildir .
herkez abartılı bi şekilde anlatıyor burda.
Ben koyu sert kıllı yapısı olan birisiyim , acıcak olsa bende olur. Köklü gelio düşünün kıllar.
gebelikte krem de kullanmayın hem