İyi akşamlar arkadaşlar 30 haftalık gebeyim gebeliğimin başından beri regenesis max kullanıyorum ama şu son zamanlar sıcaklardanmı içince midem bulanıyor genelde kahvaltı sonrası içiyorum siz nasıl içiyorsunuz veya memnun kaldığınız portakallı çiğnenebilen tavsiye edeceğiniz varmı?