Esenn Selamun aleykum hayırlı akşamlar arkadaşlar. 2 gündür belimde ve kasıklarıma adet sancısı gibi ara ara ağrı oluyor 13 haftalık hamileyim yarın gidicem dr a sizede danışmak istedim
Gzdtkn O haftalarda oluyor rahiö büyüdüğü için ağrı yapıyor. Benimde olmuştu. Doktorum öyle demişti. Ama çoğu kişidende bu şekilde duydum. Yinede çok kafana takılıyorsa tabiki dr a git için rahatlasın. :)