Selam kızlar normalde 35 haftalığım son adet tarihine göre ama doktorum herzaman diyordu 2 hafta önde bende sormuştum o zaman 2 hafta erken mi gelir diye hayır gelişimle ilgili hep diyordu bugün çatı muanesi oldum ve bebeğin dönmüş 37 haftalıksın dedi 2 hafta önde 15 gün içerisine doğum yapabilrsn dedi normalde 22 temmuzdu tahmini hani 2 hafta önde gitmesi erken geleği işareti değildi anlam veremedim çatı muaneside ilk defa zorlandım çok acıdı suan yanma ve ağrı var 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Ve erken deyince korkular sardı doğum korkusu Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲