Doktorlar genelde acele ediyor gibi davranıyor hemen hemen bakıp bitiriyorlar. Her vardığımda doktor artık alıştı sorularıma sorunuz yok mu diyor 🤣 bebek kac kg? Boyu kaç? Pozisyonu nasıl? Boynunda kordon var mi ? Nst ye ne zaman gelecem? Çatı muayenesi ne zaman ? Bir daha gelirken hangi kan tahlillerini yaptırıp getireyim? Normal doğum düşünüyorsanız;Hangi haftada perine masajina başlamalıyım? Bebek pozisyon alması için hangi egzersizi yapmalıyım? Ne yiyip içsem normal doğum yaparım vb… Bir sürü soruu🤣