sedasyc Doğuran veya doğum belirtileri başlayan yok mu kızlar 39 haftadayız bizde bişey yok bari olanlara sevinelim 😂
Mom789 Hahahha yok valla bizde 39 olduk doğuran yok bu sene kimsenin bebesi dogmuyor bunu farkettim hergun net 5 6 posta benimkide doğmadı yazıyorum 😂😂
selcan06 vallaha brnde 38+4 ne gelen var giden merdiven inip cikmaktan ayaklarim yoruldu karnim inmis asaga gobegim acayip kasiniyo ve karnim yirtilcak gibi aciyo anlamadm insallh. bu hafta sonu dogururum 😄
Mom789 sedasyc sen ne diyorsun ben hergun dogdu şükür postu acacam yavrucagimla 😂😂 40i çıkana kadar boy boy doğurdum yazabilirim 😂😂😂😂
Rabia_4242 39+0 hâlâ bekliyoruz 🤗 babası başka şehirde ayrı geçirdik bu dönemi annem hep babasını bekleyecek dedi erken doğum riskim olmasına ve uzun zamandır açıklığım olmasına rağmen gelmek istemedi. Annemin dediği gibi babasını bekliyor ☺️☺️