Merhaba güzel anneler ve anne adayları biz bugün 38+4 günlük olduk ama hala hiçbir belirti yok şu an normal doğum pozisyonunda suyumuz iyi evde doğumu kolaylaştırmak için öneriniz var mı acaba merdiven çıkıyorum evin içinde yürüyorum ama olmuyor 😔 sizce ne yapmalıyım