Bsr_2112 Canım anneler size bir sorum olacak yeni doğacak bebeğim için yatak alacağım ama çok kararsızım görsel olarak ahşap beşikler çok hoşuma gidiyor kullanış olarak park yatak diyorlar. Kullananlar fikir verebilir mi lütfennn.. çok kararsızım. 😏
Bsr_2112 Asyaayaz1 evet oda yapmayı düşünmüyorum yatak odama alıcam o yüzden anne yanı olan ahşap beşik mi yoksa park yatak mı kararsız kaldım
Suleasyaa Ben park yatak aldım iki kademeli olduğu için biraz üste biraz altta yatar hem oyun alanı olarakta kullanir. 3 yaşına hatta 6 yaşına kadar kullanan varmis Bunlari duyunca aldık bizde
Aysgl_dlbs98 Bende oda yapmayacağım anne yanı olan park yataklardan aldım kullanışlı diye düşünüyorum umarım düşündüğüm gibi olur 😊