Egeymen elimde olmadi dun o kadar kotu davrandiki hickira hickira agladim esim doktora çok sinirlendi doktor değiştirmek istedik 5 aydır onla olduğumuz için almıyorlar zaten en fazla 5 kere gittim buna eşimin işinden dolayı izin almasi sikintili oldugundan devamlı hastaneye gidemiyoruz