Sblatc Woman evet malesef eşleri almıyorlar ve odada 2 kadın kalabiliyor şanlıysanız tek kalırsınız. Şimdi virüsten dolayı kurallar nasıl bilemiyoruz
2melekannesi_ Woman bazı hastanelerin tek kişilik odası oluyor ama 2-3 oda sadece o an size denk gelirse boşsa kalabiliyorsunuz 100₺ gibi bi fark ödeyip. Ama yine de gece eşiniz kalamıyor kadın refakatçi kalıyor
A_S_K Woman Devlet hastanesinde sezaryen oldum zorunlu, iki kişilik odada tek kaldım. Banyosu tuvaleti de içerideydi buzdolabı falan da vardı. Rahat geniş eşim kaldı yanımda da. Kalacak kimsem yoktu söyledik. ☺️
Melekalkan06 Woman 1 Refakatçi alıyorlar değişmeye bile izin vermiyorlar pandemiden dolayı sanırım kim giriş yaptıysa o kalacakmış çok berbat sistem ama ziyarete kabul ediyorlar mı onun hakkında bi bilgim yok maalesef benim gittiğim hastanede izin verilmiyor sadece baba oda 5 dkka dediğim gibi 🤷♀️
Mom726272 Woman 3 sene önce doğum yaptığım da suriyeli Bi kadın la aynı odaya denk gelmiştim 2 kişilikti çok sıkıntılıdır keşke tek olsaydım bebeği emzirmeye başlıyorum pat kadının Bi yakını dalıyo odaya yada kocası çok gelip gitti rahatsız oldum Bi de tesettürlüyüm biri gelecek diye rahat rahat yatamadım ya 2. Bebeğime hamileyim inşallah bu sefer tek kişilik oda denk gelir ya 🤦🏻♀️
Deletedmom23234 Woman En iyisi şehir hastanesi. Olduğunuz ilde şehir hastanesi varsa bir araştırın derim ☺️
Demetslt Woman bazi devlet hastanelerinde özel oda tutulabiliyor ben özel oda tutup doğumu o şekilde yaptircam
Woman Demetslt aa sizden öğrendim şimdi doktoruma bi sorıyım öyle yaparım olmazsa fiyat hakkında bilginiz var mı ?
[silindi] Woman bende bugün öğrendim, benim yaşadığım ilçede ki hastanede odalar tek kişilik ve odanın içerisinde birde misafir agirlama odası varmış, özel hastaneden daha konforlu diyor gidenler, tabi bölgeden bölgeye değişir
FTSKRT Hangi şehir blmyrm ama hatayda 4 kişilik oda yok tek kişilik veya 2 kişilik artı doğum yaptiniginizda eşinizi muhakkak alyrlar dogumhanenin onundede bklyr sizi odaya geçip toparladiktan sonra 1 kişi refaketci kalyr yanınızda artı yenidogan bebekler öyle sesten falanda etklnp uyanmyrlar
Zeyneplena34 Woman Hastaneden , hastaneye fark var canım. Mesela ben son ayıma kadar özele gidip sezeryan deyince devlete gittim. Araştirma benim hastanem. Hemde kapımın önünde. Hem normal doğum yaptım hemde refakatçi dışında herkes girebiliyor eşimde girdi ziyaret saatleri içersinde. Bekleme salonunda bekledi. Ben doğumhaneden çıkınca direk gördü kızımızı. Bu anlattığım 4 yıl önce. Şimdi virüsten dolayi nasil olur bilemem
haticerale63 Woman Ben Gorumcemin doğumunda yanında kaldım Eşi geliyordu odaya kadar refakatçi olarak ben kaldım Eşi de geldi kaç defa sıkıntı etmediler kimsede demedi eşini odaya almıyoruz