momkubra Arkadaşlar bebek doğdu ama solunumunda sıkıntı varmış ve hipotermili doğmuş o yüzden başka hastaneye sevk ediyolar.Bu durumu yaşayan var mı lütfen bilgisi olan yazabilir mi
Elbet-birgun-kavusacagiz momkubra bilgim yok ama allah yardimcisi olsun canm sagligina kavusup donsun annesinin koynuna insallah
Demet84 momkubra arkadaşımın oğlunda olmuştu solunum sıkıntısı kuvezde kaldı 2 gün düzeldi canım. Kaç kilo doğdu? Kilosu düşük diye mi ısısı düştü acaba diye düşündüm. Solunumdan dolayıda olabilir belki ciğerinde sıvı kaldıysa. Hemen düzelir İnşallah Allahın izni ile 🙏
Guulll Allahım bir an önce şifa versin 🤲 Benim oğlum 34.haftada 1800 gram acil zorunlu sezeryan ile dogmustu, solunum sıkıntısı olduğu için 1 hafta kuvözde kaldı. Şuan 3 yaşında ☺️