Merhaba kızlar 17 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim doğarken su yutmuş ciğerlerinde su vardı 6 gün boyunca yoğun bakımda kaldı. Bu süreçte ben çok üzüldüm çok ağladım. Sezeryanla doğum yaptığım için sütümde gelmedi. Bu olay bende daha da stres yaptı. 4. Günümde sütüm geldi. Daha sonra bebeğim hastaneden çıktı. Sütüm olmadığı için yoğun bakımda hep mama vermişlerdi. Bebeğimde mamaya alıştı. Şimdi süt veriyorum ama sütüm yetersiz kalıyor sanırım durmuyor hep ağlıyor. Çok üzülüyorum mamada vermek istemiyorum. Ne yapmalıyım sizce ? 😔