dakpinar- Arkadaşlar bugün e nabızdan ikili test sonuçlarımın çıktığını öğrendim falan grafik yok orda . Sorum şu : grafik değerlerine aile hekimim de ulaşabilir mi yoksa test yaptırdığım hastaneden mi ulaşabilirim sadece ? 💜