Ly35 Önemli olan doktor. Devlet hastanelerinden korkmayın, ben ilk doğumumu sezaryen devlet hastanesinde yaptım. İlgi alaka çocuk doktorları,hemşire,temizlikçi,yemekler hepsi o kadar güzel ilgiliydi ki. Odalar falan güzeldi. Zorlanacaksanız o kadar parayı özele vermeyin tabiki. ☺️