Esbebeginannesi Kizlar yarin tam. 36 haftalik oluyorum. Bugun yuruyus yaptim biraz fazla yurudum galiba. Bel ve kasık bolgeme bicak saplanmasi gbi agri giriyor bu normal mi acaba. Canımı acitacak kadar ağrı yapiyor.
Busbushatun Esbebeginannesi agri normal olmaz canim yarim saat kadar soluna uzan dinlen bakalim gecmesse doktorunu haberdar et
bebeklerim2 Esbebeginannesi bende 36 haftalığım bu dediklerin bende 3 haftadır nerdeyse oluyor doktor normal dedi ilk gebeliğim de de yalancı sancılar oluyordu bu 2. Gebeliğim dede aynı şeyleri yaşıyorum zaten son haftalarda hafta da 1 kontrole gidiyoruz içiniz rahat etmezse doktora da gidebilirisiniz
Esbebeginannesi Busbushatun bebeklerim2 Dinlenince hafifledi. Doktora daha 3 gun once gitmistim gelecek hafta yine gidecegim
Burcubd Bende de aynı sorunlar var çalışıyorum bir de kasığımda da bir sertlik hissediyorum bazen. 35+⁴ gunluguz.