Ctntsgk Kızlar 25+2 sürekli sızlamayla süt geliyo normal biliyorum ama bu ara sabah akşam ellemeden süreklileşti sizde de oluyo mu?
HamisMervis Ctntsgk bende de her gün geliyor nerdeyse ama çok çok değil ve evet sızlıyor :) bende 27+1deyim..
Ctntsgk Mualla ilk hamilelik o yüzden sadece kulaktan dolma biliyorum ama bebek emzirirken de olan sızlama gibi sanırsam çünkü sızlıyo bi bakıyorum süt geldi mi diye o an çıkışını yakalıyorum
Kevser26 Bende bu hafta damla damla başladı 16.Haftadayım çok mu erken başladı ki. bu arada benim gebelikten once de süt hormonum fazla çıkmıştı belki hormon fazlaligindandır belirtilerdeki artiş🤔🤔
Gzdtkn Bende 26. Haftamda başladı ama çok fazla değildi. Bide bu forumda biri yazmıştı sakın sıkmayın erken doğumu tetikler die 🤷♀️ yani doğruluk payı nedir bilmiyorum.
Ctntsgk Gzdtkn evet gebe eğitim de banada söylendi o uyarmayın prolaktin fazlalaştığı için kasılmalarınızı başlatabilirsiniz denildi
Ctntsgk Olabiliyo aslında bebeğin yaşam sınırı sıralarında yada 16. Haftadan itibaren bazı anne adaylarında olabiliyor. Herkeste olmazmış olmayanında olanında korkması gereken birşey yokmuş. Gebe eğitimde emzirme dersinde konuşuldu biliyorum, sadece bu kadar sık olup olmayacağı konusunda bilgim yok ve sızlama olarak bilemedim yani.