Aysezey bende 6. Haftadan 14. Haftaya kadar sürekli kustum.Herkes zorla ye zorla ya bebek gelişmez dedi 🙄 En sonunda bende prilam Dr kullanmaya başladım mucize ilaç. Zaten zararlı olsa doktorlar vermez canım,doktorun ile görüş o tavsiye de bulunur ☺️ Geçmiş olsun en kısa sürede atlat inşallah