ayberkay32 Bir iki gündür alt karın ve bel agrısı çekiyorum sizde durumlar nedir normalmi yarın dr kontroluö var bakalım ne diyecek
Zeynep1111 ayberkay32 36+4 günlüğüm bende ben o ağrıları haftalardır çekiyorum maalesef pazartesi doktora gittim erken doğum olabilir dedi
Lylaalp ayberkay32 37 haftalığım aynı sizin dediğiniz gibi agrılarım artı tansiyon problemim oldu normalde 25 hazirana gün verdi ama benim agrılarım çok oldu ve karınım çok sert sancım çok yarın acil sezaryen alacak
ayberkay32 Lylaalp benimde yarın dr kontrolum var sanki bebeğin hareketleride yavaş gibi bakalım sabah ola hayrola