Alparslanvealmilam Kızlar ben iki gün önce betam 137 çıktı bugünde arttı mı diye kan tahlili yaptırdım aile hekimine bu saat oldu hala açıklanmadı bilginiz var mı hangi saat diliminde açıklandığı hakkımda ben önceden sabah kan verip öğleden sonra aciklaniyordu
Beyzan Alparslanvealmilam Ben de geçen hafta verdim Kan verirken bana sonuçları artık çok geç çıkıyor 2 günü buluyor çıkması dediler ve hakikaten ertesi gün çıkmamıştı ikinci gün çıktı. Bir de biliyorsunuzdur ama yine de yazayım e nabıza düşmüyor. Barkodla bakılıyor
Hilal-95 Alparslanvealmilam e nabıza düşmüyor canım labim uygulamasına geliyor kayıt numarasıyla giriyosun bide benim beta değerim ertesi gün düşmüştü diğer sonuçlar cıkmıştı
sumeyraballl Alparslanvealmilam kuzum aile hekimine gidip öğrenmen gerekiyor sana söylemeden e nabıza girmiyolar değerinde güzel artş varsa gebelik kaydı açıyor
Alparslanvealmilam Beyzan Evet e nabiza düşmüyor biliyorum ama önceden ne güzeldi ya öğleden sonra çıkıyor demek ki artık geç çıkıyor bende merak ettim bayadır kan tahlili de verniyordum
Dilay24 Alparslanvealmilam merhabalar, bende 2 güne çıkar diye biliyorum. Sonucunuz çıksa bile doktorunuzun onaylayın size görünür yapması gerekiyor. Ben sağlık ocağında kan verdiğimde aile hekimini arayıp sonucum cıktı mı diye sorup görünür yapmasını istiyorum. Sizde öyle yapabilirsiniz. Hayırlısı olsun. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
Alparslanvealmilam Dilay24 Aa çok mantıklı bende öyle yapiyim o zaman 😍 hepinize çok teşekkür ederim kizlar
Zeysezer Alparslanvealmilam canım sağlık ocağı sonuçları sıkıntı yani sisteme düşmeyebiliyor gidip ordan almak en iyisi