DuaElf Bebeğinden daha önemli değil hiç birşey ileri de Allah korusun birşey olursa keşke yapmasaydım dersin. Bence bu haftalarını dinlenerek,yatarak geçir ileri de yavaş yavaş yaparsın zaten canım benim. Ben senin haftalarındayken sürekli yattım bide mide bulantısı vardı bende zaten. Hayırlısı ile kucağına al inşallah ☺️🤲🏻