Arkadaşlar 21 haftalığız. Prilam kullanıyorum. 10. Haftamda aşırı kusmadan hastanede yattım. Dün gece prilam atmayı unutmuşum 12 de uyandım ve o saatten beri 1-2 saate sürekli kusuyorum. Her hafta bu hafta azaldımı geçtimi diye bekliyorum ama yok. Baş ağrımın olduğu günler hap atmış dahi olsam 1-2 kusmam net oluyor. Benim gibi olup hala kusan var mı? Böyle zamanları nasıl geçiriyosunuz bir akıl verin. Kusarken karnım da çok kasılıyor korkuyorum bir şey olucak diye